20. okt. 2010

U HLADU HADISA – IZVODI IZ RIJADUS - SALIHINA. DIO 43.


Priredio: Nijaz SALKIĆ

Vrijednosti ljubavi u ime Allaha i podsticanje na nju. Lijepo je izreći svoju Ljubav onome ko se voli. Kako tada odgovoriti?


Uzvišeni Allah kaže:
مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ ۖ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا ۖ سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ - "Muhammed je Allahov Poslanik, a njegovi su sljedbenici strogi prema nevjernicima, a samilosni medu sobom, vidiš ih kako se klanjaju i licem na tle padaju, želeći Allahovu nagradu i zadovoljstvo - na licima su im tragovi padanja na sedždu. " (El-Feth, 29)


 وَالَّذِينَ تَبَوَّءُوا الدَّارَ وَالْإِيمَانَ مِن قَبْلِهِمْ يُحِبُّونَ مَنْ هَاجَرَ إِلَيْهِمْ  - A oni koji su stupili u kuću i vjerovanje prije njih, vole onog ko im se doselio " (El-Hašr, 9)

 

Enes, r.a., prenosi da je Allahov Poslanik, a.s., rekao: "Koga budu krasila tri svojstva, osjetit će slast imana: da mu Allah i Njegov Poslanik budu draži od svega, da brata muslimana voli samo u ime Allaha, i da mrzi povratak u kufr, nakon što ga je Allah iz njega izbavio, kao što ne želi biti bačen u vatru." (Muttefekun alejhi)


Ebu-Hurejre, r.a., prenosi da je Allahov Poslanik, a.s., rekao: "Sedam vrsta ljudi bit će u Allahovom hladu, na dan kad nikakvoga drugog hlada neće biti: praveden vladar; mladić koji odraste u pokornosti Allahu; čovjek čije je srce neprestano vezano za džamiju; prijatelji koji se vole samo u ime Allaha, takvi su kada se sastaju i raziđu; čovjek kojeg lijepa i ugledna žena pozove na blud, pa kaže: 'Ne, ja se bojim Allaha'; čovjek koji udjeljuje milostinju, tako da mu lijeva ruka ne zna šta je desna udijelila; i čovjek koji se sjeti Allaha u samoći, pa pusti suze." (Muttefekun alejhi)


 Ebu-Hurejre, r.a., prenosi da je Allahov Poslanik, a.s., rekao:,'Na Sudnjem danu će Allah reći: 'Gdje su oni što su se voljeli u Moje ime? Danas ću ih uvesti u Moj hlad, kada nema drugog hlada, osim Moga!"' (Muslim)


 Ebu-Hurejre, r.a., prenosi daje Allahov Poslanik, a.s., rekao: "Tako mi Allaha, u Čijoj je ruci moja duša, nećete ući u Džennet sve dok ne budete vjerovali, a nećete vjerovati sve dok se ne budete voljeli! Hoćete li da vas uputim na djelo kojim ćete se, ako ga budete činili, zavoljeti? Nazivajte selam jedni drugima!" (Muslim)


Mu'az, r.a., kazuje: "Allahov Poslanik, a.s., uzeo me je za ruku i rekao mi: 'Mu'aze, volim te, tako mi Allaha! Zato, poslije svakog namaza, prouči: - Gospodaru moj, pomozi mi da Te se sjećam, da Ti zahvaljujem i da Ti ispravno robujem!"' (Ebu-Davud, Nesai, sahih)
Nastavićemo, inšaAllah!

Ni komentarjev:

Objavite komentar