21. nov. 2010

KUDA PLOVI OVAJ BROD?


Nijaz SALKIĆ
Daleko je, daleko ono čime vam se prijeti!  
Postoji samo život na ovome svijetu, mi živimo i umiremo, a oživljeni nećemo biti.
(El-Mu'minun,36-37)

Zatrpani rudari nakon 69 dana ugledali svjetlo dana. Nakon što su 69 dana razmišljali samo o jednom i to kako ugledati sunce i svoje najmilije, sada brinu o svakodnevnom preživljavanju.
Građani jedne nekada ugledne i jake države su na rubu preživljavanja nakon što je njihova ekonomija bankrotirala. Građani su na ulicama na jednoj a policija sa suzavcima u punoj pripravnosti na drugoj strani barikada.

U obje države je narod bio zaprepašćen razvojem situacije. Vjernici su molili Boga za spas i izlaz iz situacije u kojoj su se snašli oni ili njihovi najmiliji. Uzvišeni Allah džellešanuhu nam navodi primjer iz prošlosti kako su prošli naši prethodnici u Nuhovom a.s. narodu. Vjernici iz Nuhova naroda na čelu sa njihovim vjerovjesnikom Nuhom su upućivali molbe Stvoritelju da im nađe izlaz od očite propasti.

Allah Uzvišeni kaže:
"I reci: 'Gospodaru moj, iskrcaj me na blagoslovljeno mjesto, Ti to najbolje umiješ!'", tj. kao što je Uzvišeni ukazao milost njemu i narodu njegovu spasivši ga od potopa, i on se je zahvalio Allahu što ih je spasio od naroda nevjerničkog kojeg je potopio, tako ga Allah Uzvišeni podučava da se moli:
"I reci: 'Gospodaru moj, iskrcaj me na blagoslovljeno mjesto, Ti to najbolje umiješ!'"

      Da li vas zabrinjava sadašnja slika svijeta? Kuda plovi zemaljski brod? Prijeti li 'potop' današnjem kavmu, narodu? Upućejemo li mi dove Stvoritelju za spas od propasti? Jesu li nam dove učinkovite i jesu li molbe iskrene? Ima li onih koji sumnjaju u proživljenje poslije smrti? Koliko ima trijeznih ljudi u svakom narodu koji su svjesni svega što se dešava?
    
      U doba Poslanika bilo je skeptika i nevjernika koji su otvoreno sumnjali u onaj svijet i polaganje računa, pa su zato na Zemlji činili nered i krv proljevali i otvoreno Gospodaru svjetova prkosili.

"Zar vama on da prijeti da ćete, pošto pomrete i zemlja i kosti postanete, doista, oživljeni biti? Daleko je, daleko ono čime vam se prijeti!", tj. to je vrlo daleko.
"On je čovjek koji o Allahu iznosi laž", tj. u onome s čime vam dolazi u pogledu poslanstva, opominjanja i nagovještaja povratka,
"'i mi mu ne vjerujemo.'

Poslanici su Uzvišenog na kraju snaga izdržljivosti za pomoć molili jer su ih silnici u laž ugonili.

'Gospodaru moj', zamolio bi on, 'pomozi mi, oni me u laž utjeruju!', tj. zatražio je poslanik pomoć svoga Gospodara protiv njih. "Uskoro će se oni pokajati!", odgovorio bi On, tj. zbog svoga poricanja tebe. "I zasluženo bi ih pogodio strašan glas", tj. zaslužili su to od Allaha zato što su nisu vjerovali i što su bili nepokorni. Jasno je da se na njih sručio strašni glas i vjetar, leden, silovit i hladan "i Mi bismo ih kao što je nanos riječni učinili", tj. povaljane i srušene kao nanos bujice, "stradao bi narod nasilnički!", tj. oni osobno zbog svoga nevjerovanja i poricanja njihova poslanika, pa neka se pripaze oni kojima je objavljen ovaj Kur'an i koji su ga čuli da ne poreknu svoga Poslanika da im se ne bi desilo ono što se je desilo onima, i neka se podsjete, pa će im opomena koristiti.
 
     Kakav je naš namaz, molitva, sadaka, zekat, kurban, nafila, noćni namaz, zikr i dova???

     Prijeti li današnjem narodu i generacijama propast zbog otvorenog prkosa današnjih generacija Uzvišenom Stvoritelju i Gospodaru svjetova, zbog masovnog srljanja u grijehe, nezahvalnosti Stvoritelju na  nimetima i insanskom opijenosti dunjalukom.  

Upamet!

Ni komentarjev:

Objavite komentar