23. dec. 2010

MUNEBBIHAT – IBNI HADŽER EL-ASKALANI (33)


 Priredio: Nijaz SALKIĆ


Babus-suLASijji
Poglavlje sa izrekama od po tri savjeta

Kile evhallahu teala ila uzejrin-nebijji alejhis-selamu fe kale ja uzejru iza eznebte zenben sagiren fela tenzur ila sagirihi venzur ila menillezi eznebte lehu ve iza esabeke hajrun jesirun fela tenzur ila sigarihi venzur ila menel-lezi rezekake ve iza esabeke belijjetun fela teškuni ila halki kema la eškuke ila melaiketi iza saidet ilejje mesavike.
Rečeno je:
»Allah dž.š. je objavio vjerovjesniku Uzejru a.s.:
·       kada učiniš jedan mali grijeh, ne gledaj u njegovu malehnost, nego gledaj prema kome si ga počinio,
·       kada se nađeš u skromnom blagostanju, ne gledaj njegovu skromnost, nego gledaj u onoga ko ti je to opskrbio, i
·       kada te snađe kakva nezgoda, nemoj se na Mene tužiti Mojim stvorenjima, kao što se Ja ne tužim na tebe Svojim melekima, kada Me obavijeste o tvojim lošim postupcima.«
  
Sa arapskog preveo: Hafiz Šemsudin Kavazović

Ni komentarjev:

Objavite komentar