25. okt. 2011

ONO ŠTO NAM (ZA)TREBA



Nijaz SALKIĆ


Dova je 'oružje' vjernika.ona je brana od nečastivog. Dova je srčani usklik i molba našem Stvoritelju i Uzdržavatelju. Ona je usklik za pomoć u odsudnom času. Dova je jezičak na vagi kada nam ponestane duhovne i fizičke snage. Dova je krik čovjeka kada obvlada nečastivi i okruže podmukli ovosvjetski dušmani svakojake sorte.
Dova ima toliko, koliko i insanskih pritajenih i otvorenih očekivanja i želja. Imaju dove koje su učili najodabraniji insani, Božiji poslanici. Opet imaju dove pobožnjaka koji su skromno živjeli a mnogo svome Gospodaru dovili. Imaju dove koje su učili Allahovi odabranici a koje je Uzvišeni u Kur'anu spomenuo i obznanio da nama do Sudnjega dana ostane u korist i u lijek.
Evo čuvene i djelotvorne kur'anske dove za dobro pamćenje. Bezbeli da je hajr i korisna onima koji puno toga trebaju upamtiti, memorisati da bi se time (o)koristili i belćim sutra pokazali i dokazali.

DOVA ZA ONE KOJI MORAJU PUNO (ZA)PAMTITI


KALE RABBIŠ RAH LI SADRI - قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي  ''Gospodaru moj'', učini prostranim prsa moja,
VE JESSIR LI EMRI - وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي i olakšaj zadatak moj:  
VAHLUL UKDETE MIN LISANI - وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي - odriješi uzao sa jezika mog 
JEFKAHU KAVLI -  يَفْقَهُوا قَوْلِي  - Da bi razumjeli govor moj
VE KUL RABBI ZID NI ILMEN - وَقُل رَّبِّ زِدْنِي عِلْمًا  - ''Gospodaru moj, Ti znanje moje proširi''
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar