28. maj 2012

DOVIMO-MOLIMO UZVIŠENOG BOGA ZA POMOĆ




PRIREDIO: Nijaz SALKIĆ

                   DOVA ZA NAPREDAK U RADU

 

Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim

Hvala Ti Allahu, koji Si Jedini Bog. Osim Tebe nema drugog boga! Ti Si onaj koji vječno živiš i stalno budno pratiš svakog šta radi.

Uzvišeni Allahu, molim Te ovom kur'anskom dovom: »Gospodaru naš, daj nam od Sebe milost i olakšaj nam u našem poslu pravi put.«

Allahu, molim Ti se ovom dovom kojim Ti se molio Tvoj Poslanik Muhammed a.s.:
»Allahu, oprosti mi, smiluj mi se, sačuvaj me, naputi me, daj mi nafaku, snabdij me i uzdigni me!«

Dragi Allahu, u ime Tebe ja počinjem ovaj rad, jer Si Ti naredio da radimo, pa tražim od Tebe pomoć u ovom poslu, jer Ti najbolje možeš pomoći. Allahu, molim Te učini me od onih koji uz rad Tebe spominju i dozivaju, jer se samo tako napredak u radu postići može.

 Svemogući Allahu, Ti mi kuvveta daj da ovaj posao, koji mi je farz, uradim i da od njega korist - fajdu vidim. Ti Si, Allahu, moj pomagač i Tebi se obraćam za pomoć u mom radu, pa pomozi mi! El-Fatiha!

(Iz knjige 'Zbirka dova na bosanskom jeziku', h. Ismaila Selimovića)

Ni komentarjev:

Objavite komentar