8. mar. 2013

INTERNET KAO ŽIVOT



Nijaz Salkić

Godine prolaze, nemam ništa s tim, živim po svome…, pjevaju novovjeki pjesnici i pjevači. Dani i godine prolaze, mi ljudi živimo po svome. Vaktile su ljudi imali svoje ciljeve, nade i maštanja. Izgleda da je ljubav savremenog svijeta postao internet. Malo ko ga (internet) nema. Najviše je popularna tzv. socijalna mreža. Facebok voli i staro i mlado. Nemerem reći ko je više prikovan za ekran mlađarija ili djedovi i nene.


   Helem, na toj socijalnoj mreži vladaju novodobna životna pitanja i važe nepisana izmišljena pravila. Ako me ,dodaš' za prijatelja možda ću i ja tebe. Ako mi lajkaš sliku ili tekst i ja ću možda tebi. Ustvari neki ne bi lajkali niti koga dodali na svoju, makar im platio u devizama. Jerbo, čim zavire među dodane prijatelje na 'listi prijatelja', svoga prijatelja, pojedinima na oči padne mrak, pa se izgube iz 'prijateljstva' ili zaobilaze kilometrima tvoj profil. Ima tu i pozerstva, zavidluka, takmičenja, dodvoravanja, razgledanja i čega sve nejma, hajde znaj.


    Na tom internetu je obavezno posuđivanje slika i tekstova sa i bez pitanja, mada lijepo piše u internetskm ,ustavu' da je 'posuđivanje' bez pitanja kažnjivo. Dragi moji, da ne duljim, ima u net bašti svega i svačega! Kako i ne bi, kad do te bašče često puta vode mračni i tijesni sokaci! 

Upamet!

Ni komentarjev:

Objavite komentar