28. maj 2015

ONO KAD ME GLEDAŠ KAO DA ME NE VIDIŠ


Nijaz Salkić

Čovjek je poštovanja vrijedno biće zato što mu se majka obradovala kad ga je rodila. Ne ponižavaj nikoga i znaj da je čovjek onaj zbog kojeg se Stvoritelj kune smokvom i maslinom, i Sinajskom gorom i gradom ovim sigurnim, da ga je On stvorio u najljepšem liku i obliku. Jerbo niko u Svemiru cijelom ljepši od njega nije.

Čovječe, ne gledaj me kao da me ne vidiš. Nemoj misliti da su tvoje oči zrake lasera koje prolaze kroz moju glavu i moje tijelo. Laser je samo mašina koja nije živa i koja ne misli a ti si čovjek sa dušom i srcem.  Možda si se pobojao ako me pozdraviš da ću ti nešto u zajam iskati. Znaj da  koliko god imaš u džepu vjeruj da to nećeš zadržati, niti u grob ponijeti. Razmisli o tome što me danas nisi oslovio, pozdravio ili poselamio. Tvoja hladnoća ne govori o meni već o tebi.

Možda si danas imao sreće na poslu, morebit' da si unuče dobio, ili ti je doktor kazao da ćeš 100 godina (do)živjeti, možda.....  Šta god da je bio razlog da si me pogledao pa pokazao kao da me nisi vidio, vjeruj mi, nije to tvoja prednost već tvoja nemoć.

Zapamti da je Poslanik, s.a.v.s., rekao: “Najdraži meni i najbliži mi na Sudnjem danu biće oni koji imaju najbolji ahlak (ponašanje). Najmrži meni i najdalji od mene, na Sudnjem danu, su oni koji su najružnijeg ponašanja, brbljivci, oholi i podrugljivci.”

Upamti da je Abdullah, r.a., jednog dana, gledajući u Kjabu, izjavio: Ti si veličanstvena a veličanstvena je tvoja svetost i čast, ali je čast jednog vjernika kod Allaha veća od tvoje časti!

Upamet!

Ni komentarjev:

Objavite komentar