23. nov. 2009

PRIČA O TROJICI

Nijaz SALKIĆ

Na putu u Sarajevo susreo sam mnogo zanimljivih ljudi. Ove rede vam hoću da ispričam priču o trojici Bošnjaka. Prvi se je rodio u Vražićima i polijepo odrastao. Onda je riješio čovjek da potraži nafaku u Americi.

Što je nakastio, to mu se i ispunilo. Po dolasku u obećanu zemlju se polijepo potrudio i uspio. danas u Vražićima ima lijepu kuću kod naše škole. Sretoh ga u Ratkovićima i evo njegove slike.

Drugi je isto tako Vražićanin. U Vražićima je porastao i opasao se snagom, zaputio se iz tadašnje Juge u Njemačku. Lijepo se snašao, oženio i stekao djecu. Danas živi u Čeliću gdje ima lijepu kuću.

Sretoha ga na putu u njivu i kaže da se nije obukao za fotografisanje. Ipak mi zajedno sa svojom čestitom hanumom pozira za naše stranice. Bilesim, kupiše i moju novu knjigu.

Treći je Brčak. U Brčkom se rodio i tamo odrastao. Njegov babo se bavio prodajom knjiga, imao je knjižaru kod Bijele džamije.

Ljubav prema knjizi i trgovini je naslijedio od babe njegov sin. Pozirao mi je u svojoj knjižari. Mogu kazati da je jako razgovoran insan.


Eto, ove rede, neka bude od mene ovoliko.

Čuvajte mi se!

Ni komentarjev:

Objavite komentar