26. jan. 2010

MOJ SVIJET- TVOJ SVIJET




Nijaz SALKIĆ
Ja živim u svom svijetu. Moj stan je moja posebnost i zasebnost. Moja porodica se nalazi u granicama mog svijeta. Svi moji putevi su na  zacrtanim mapama i upisanim koordinatama moga svijeta. Niko, ama baš niko ne može ući u moj svijet dok ga ja unutra ne upustim. Svi moji prijatelji, poznanici, saradnici, kolege sa posla, komšiluk iz moga sela, gradske četvrti, mahale su dio moje spoznaje i državljani u mojoj dimenziji i kraljevini.
Ako je moj svijet sastavljen od živih bića na dunjaluku i ako je to jedan koncentrični krug ljudi, takav je sigurno i tvoj svijet. Moj i tvoj, njegov, njezin i njihov svijet pripadaju spektru krugova koji se ponekad podudare a često puta mimoiđu ali se pođahkad nađu u istoj putanji i galaksiji.
Ako bude hajra, pažnje i razumijevanja može se desiti da moj svijet uđe u tvoj svijet a tvoj svijet postane dijelom moga svijeta u najboljem značenju i opisu pozitive. Ako bi se aure i energije udružile mogli bi mnogi svjetovi biti sretni i uspješni. Ako bi se aure i energije udružile mogli bi mnogi svjetovi biti sretni i uspješni. Ipak, najčešće ljudi plove kao samostalna nebeska tijela zajedno sa svojim svjetovima a da nikada ne uđu ili bar pokušaju stupiti u orbitu, akamoli da ukorače na  teritoriju nekog komšijskog sistema i makar slučajno zijarete nekog  insana u njegovom svijetu.
Upamet!

Ni komentarjev:

Objavite komentar