27. nov. 2010

MUNEBBIHAT – IBNI HADŽER EL-ASKALANI (27)


Priredio: Nijaz SALKIĆ

Babus-suLASijji
Poglavlje sa izrekama od po tri savjeta

Ve an ebi sulejmaned-daranijji ennehu kale fil munadžati ilahi li en talebteni bi zenbi le atlubenneke bi afvike ve lein talebteni bi buhli le atlubenneke bi sehatike ve lein ed halteniijen-nare le ahbertu ehlen-nari bi enni uhibbuke.

     Prenosi se od Ebu Sulejmana Daranija da je rekao, skrušeno se obraćaj Allahu dž.š.:

·       Moj Bože, ako Ti mene tražiš zbog mojih grijeha, ja Tebe tražim Tvojim oprostom,
·       Ako Ti mene tražiš zbog moje škrtosti, ja Tebe tražim Tvojom darežljivošću, i
·       Ako Ti mene uvedeš u Džehennem, ja ću obavijestiti stanovnike Džehennema da Te, uistinu volim.
 Sa arapskog preveo: Hafiz Šemsudin Kavazović

Ni komentarjev:

Objavite komentar