30. okt. 2011

KOLIKO IMAŠ PRIJATELJA?



Nijaz SALKIĆ


Pitali jednog modernog insana koliko ima prijatelja. Veli on za sada imam 864 kako prijatelja tako bome i prijateljica. Kako bolan toliki broj, đe nađe toliko insana da ti svi za kratko vrijeme budu prijatelji. Veli ovaj upitani ihtijar, gledaj vamo, ima jedna mašina što  su joj nadjeli ime kompjuter. Opet u njoj ima jedan program što ga viču facebook, tamo upišeš svoje ime i prezime, napiše kada si se i đe si se rodio, iz kojeg si sela ili čaršije, šta voliš jesti i obući i još koješta upišeš. Kada to završiš tamo pronađeš poznate ljude i moliš ih da te dodaju za prijatelja ili ti dodaješ one koji su tebe molili za  jaranstvo i prijateljstvo. Kad to krene onda svaki dan se slikuješ, pišeš đe si i s kim si proveo dan, šta si jeo, šta radio i koga si upoznao. Svaki dan se slikaješ i stavljaš slike da te sav dunjaluk vidi i gleda. Prijatelji dolaze, gledaju, pišu da im se sviđaju slike i ostalo.

Eto, veli ovaj moderni insan, tako to ide. Sa prijateljima se svaki dan dopisujem i razmjenjujem iskustvo i habere. Ja tebi sve kaza o sebi. De ti sadena meni kaži koliko ti imaš prijatelja? Zastade malo ovaj upitani, zamisli se i reče, nadam se da imam jednog uvijek Živog i dva umrla prijatelja. Kako, upita ovaj moderni insan. Pa tako, nadam se da mi je Dragi Bog prijatelj a ovi što su umrli prijatelji su moji roditelji, moja rahmetli majka i moj rahmetli babo.

Upamet!

  

1 komentar: