25. nov. 2011

MUNEBBIHAT – IBNI HADŽER EL-ASKALANI (70)




Priredio: Nijaz SALKIĆ


BabuR-RUBAIJJI

Poglavlje sa izrekama od 

po četiri 

savjeta

Ve kalen nebijju alejhis selamul kevakibu emanun li ehlis semai fe izen teseret kanel kadau ala ehlis semai ve ehlu bejtii emanun li ummetii fe iza zale ehlu bejtii  kanel kadau ala ummetii ve ena emanun li ashabii fe iza zehebtu kanel kadau ala ashabii vel džibalu emanun li ehlil erdi fe izza zehebet kanel kadau ala ehlil erdi.

        4. Rekao je vjerovjesnik s.a.v.s.:
  •   zvijezde za stanovnike nebesa su sigurnost, a kada popadaju nestat će.

  •   moja porodica su sigurnost za moj ummet, a kada je nestane, nestat će i mog ummeta.

  •   i ja sam sigurnost mojim ashabima, a kada umrem, i oni će nestati.

  •   planine su sigurnost za stanovnike Zemlje, a kada nestanu nastupit će i nestajanje stanovnika Zemlje.
 Sa arapskog preveo: Hafiz Šemsudin Kavazović

Ni komentarjev:

Objavite komentar