30. jun. 2012

UČIMO DOVE


DOVA ZA ISTIHARU NAMAZ 


Priredio: Nijaz SALKIĆ
Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim

Hvala Ti Uzvišeni Allahu, koji Si rekao u plemenitom Kur'anu: ,,On je Allah – nema drugog boga osim Njega-, On je poznavalac nevidljivog i vidljivog svijeta, On je Milostivi, Samilosni!''
Allahu, neka je Tvoj rahmet i blagoslov na Tvog poslanika Muhammeda a.s., koji je rekao: ,,Kada se neko od vas zabrine zbog nečega, neka klanja dva rekata koji nisu farz. Onda neka kaže: ,,Allahu moj, tako ti tvoga znanja, molim Te za pravo rješenje. Tako Ti Tvoje moći, molim Te za dio Tvoga velikog dobra, jer Ti možeš a ja ne mogu. Ti znaš a ja ne znam. Ti poznaješ nepoznato, Allahu moj, ako je ova stvar dobra za mene u svom ishodu, u mojoj vjeri i životu, odredi mi je i olakšaj mi je a zatim mi daj blagoslov u njoj. Ako je ova stvar loša za mene, po svojim posljedicama, u mojoj vjeri i životu, otkloni je od mene i mene od nje. Odredi mi dobro i sve dok bude postojalo učini me zadovoljnim s njim''.
   Allahu, Ti Si Svemoćan i Tebi je sve podređeno! Ja Ti se molim sa ovom dovom da mi pomogneš u mojoj odluci i da donesem dobar nijet koji će mi biti koristan u životu. Allahu, molim Te da mi daš znak za moje rješenje i odluku! Primi ovu moju dovu i budi zadovoljan sa mnom. Obaspi me Svojim rahmetom!
   Amin! El-fatiha!

(Literatura: ,,Zbirka dova na bosanskom jeziku, H. Ismail Selimović)

Ni komentarjev:

Objavite komentar