18. dec. 2011

DOVA-DUŽNOST I POTREBA



Priredio: Nijaz SALKIĆ


Dova je ibadet jer je Allah, dž. š., u Kur'anu rekao:

وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ ۚ إِنَّ الَّذِينَ يَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبَادَتِي سَيَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ دَاخِرِينَ
”A Gospodar vaš je rekao: ’Pozovite Me i zamolite, Ja ću vam se odazvati! Oni koji iz oholosti neće da Mi se klanjaju – ući će, sigurno, u džehennem poniženi’". (El-Mu’min, 60) Allah, dž. š., nije rekao: „oni koji iz oholosti neće da Mi se mole“, nego je rekao: „oni koji iz oholosti neće da Mi se klanjaju (ibadet čine)“, a taj ibadet se, svakako, odnosi na dovu jer je ona prethodno spomenuta, što jasno ukazuje na činjenicu da je dova ibadet kojeg neki ljudi iz oholosti ostavljaju.

DOVA ZA OTKLANJANJE BRIGE I TUGE

Bismillahi-r-Rahmani-r-Rahim

Neka Si slavljen Vječiti Allahu, koji Si objavio Kur'an u kojem se nalaze ove riječi: ,,Hvaljen neka je Allah, koji je od nas tugu odstranio, Gospodar naš, zaista mnogo prašta i blagodaran je...''

Dragi Allahu, molim Te ovom dovom kojom Ti se molio Alejhisselam:
Gospodaru, Tebi se utječem da me sačuvaš od brige i tuge, da me sačuvaš od straha, da me sačuvaš od dugova i od ljudi da mi zlo ne nanesu.'' Allahu, sačuvaj me strašne tuge i brige užasne! Ja Rabbi, ne dozvoli da mi se ove dvije nezgode dese, jer se podnose teško. Allahu, Ti najbolje odstranjuješ brige i tuge, pa otkloni ih i od mene. Allahu, sačuvaj me od velike žalosti, škrtosti i straha i od svega što će mi otežati moj život!
Svemoćni Allahu, dovu mi ukabuli, najiskrenije Te molim! Hvala Allahu, Gospodaru svjetova!

El-Fatiha!

(Literatura: ,,Zbirka dova na bosanskom jeziku, H. Ismail Selimović)

Ni komentarjev:

Objavite komentar